Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Olağanüstü güçlere sahip bir grup mutant olan X-Men, hem hoşgörüsüzlüğe hem de insan ırkını yok etmeye kararlı bir radikal mutant grubuna karşı mücadele yürütürler.