Babamı Kurtarmak İçin
Eğlenceli Disney Channel Orijinal Filmi Dadnapped'de Emily Osment, çok satan gizem kitaplarının yazarı Neal Morris'in kızı Melissa Morris'i canlandırıyor. Neal, Melissa ile kaliteli zaman geçirmek yerine, kitaplarında ün saldığı hayali kahraman Trip Zoome için heyecan verici görevler ve "Trip Tuzakları" yaratmakla daha çok ilgileniyor. Ancak babası, gerçek hayattaki bir macerada çılgın hayranlar tarafından "kayıp" edilince, Melissa akıllıca kendi içindeki "Zoome"dan yararlanır ve babasını kurtarmaya gelir.