Maymunlar Cehennemi: Yeni Krallık
Sezar'ın hükümdarlığının ardından nesiller sonra, maymunlar baskın tür olarak uyum içinde yaşarken, insanlar karanlıklarda yaşamaktadır. Yeni bir zalim maymun lider imparatorluğunu kurarken, genç bir maymun geçmişi sorgulamasına ve hem maymunlar hem de insanlar için geleceği belirleyecek seçimler yapmasına neden olacak üzücü bir yolculuğa çıkar.