The Most Dangerous Animal of All
The Most Dangerous Animal of All adlı bu dört bölümlük belgesel dizi, onu terk eden babasını arayan bir adamın hikayesini anlatır. Ancak adam, çok kötü bir şeyi keşfeder. Babasının, Zodyak Katili olduğuna inanır.