Gizlenen Köpekbalıkları
Köpekbalığı uzmanları ilk kez büyük beyaz köpekbalıklarının deri hücrelerini manipüle etme ve kamuflajı etkinleştirme yeteneklerini ortaya çıkarmayı amaçlar.
Köpekbalıkları yırtıcı yeteneklerini geliştirmek için istedikleri zaman renk değiştirebilirler mi? Saygın köpek balığı biyologları, çığır açan deneylerle bu evrimsel soruyu yanıtlar. Köpekbalığı bilim adamları Dr. Ryan Johnson ve Doktora Adayı Gibbs Kuguru, bu apeks okyanus yırtıcılarının kamuflajı etkinleştirmek için derilerinin dermal hücrelerini nasıl manipüle ettiğini anlamak için gerçek zamanlı pigmentasyon değişikliklerini yakalamayı umar.