Muhteşem Örümcek-Adam
Peter Parker, iki yıl önce Örümcek-Adam olmuştur ve S.H.I.E.L.D.'ın direktörü Nick Fury, ona dört diğer genç süper kahraman ile birlikte çalışarak Muhteşem Örümcek-Adam olma fırsatını sunar.
Peter Parker, iki yıl önce Örümcek-Adam olmuştur. Hayatlar kurtarmış, süper kötüler ile savaşmıştır, fakat henüz nasıl süper kahraman olunacağını öğrenme sürecindedir. S.H.I.E.L.D.'ın Direktörü Nick Fury ise Peter'a dört diğer genç süper kahraman ile birlikte çalışarak, Muhteşem Örümcek-Adam olma fırsatını sunar. Olgunlaşma sürecini anlatan bu hikâyede Peter, hocaları ve meslektaşları ile olan zorlu ilişkilerini doğru şekilde kontrol etmeli ve kaderini daha iyi anladığı bir karaktere ulaşmalıdır.