Çizgi Arabalar: Uçan Mater
Mater uçmayı öğrenmek istediğine karar verir ve seçkin grup Falcon Hawks tarafından işe alınır. Büyük hava gösterisinde Air Mater'a Şimşek McQueen Hawk eşlik eder.
Mater uçmayı öğrenmek istediğine karar verir. Yoğunlaştırılmış bir dersten sonra, Mater gökyüzüne çıkar ve bir kaza sonucu, seçkin bir formasyon uçuş grubu olan Falcon Hawks tarafından işe alınır. Mater, büyük hava gösterisinde, en tehlikeli numarasını yapar ve Şimşek McQueen Hawk tarafından kurtarılması gerekir.