Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
İmparatorluk'un yükselişinden yüz yıl önce, Jedi Düzeni ve Galaktik Cumhuriyet barış ve refah içinde gelişmektedir. Bu sırada, seri suçları soruşturan bir Jedi ustası geçmişinden tehlikeli bir savaşçıyla karşı karşıya gelir.