Ann Lee Efsanesi
Gerçek bir efsaneye dayanan "The Testament of Ann Lee", Shakerlar olarak bilinen dindar tarikatın kurucusunun hikayesini anlatıyor. Shakerların sosyal eşitliği ve toplumsal cinsiyet eşitliğini savunan, saygın ve bastırılamaz liderini Amanda Seyfried canlandırıyor. Film, yeniden yorumlanan Shaker ilahileriyle Lee'nin bir ütopya inşa etme arayışındaki coşkusunu ve ıstırabını yansıtıyor.
Ödüllü film yönetmeni Mona Fastvold'dan ("The World to Come"ın yönetmeni ve "The Brutalist"in ortak yazarı), Shakerlar olarak bilinen dindar tarikatın kurucusu Ann Lee'nin gerçek efsanesine dayanan sıra dışı bir hikaye. Shakerların toplumsal cinsiyet eşitliğini ve sosyal eşitliği savunan, saygın ve bastırılamaz liderini Amanda Seyfried canlandırıyor. "The Testament of Ann Lee", Ann'in bir ütopya inşa etme arayışındaki coşkusunu ve ıstırabını yansıtıyor. Filmde Celia Rowlson-Hall'ın ("Vox Lux") koreografisi ve Daniel Blumberg'in ("The Brutalist") özgün müzikleriyle coşkulu biçimde yeniden yorumlanmış bir düzineden fazla geleneksel Shaker ilahisi bulunuyor. Thomasin McKenzie, Lewis Pullman, Stacy Martin, Matthew Beard, Scott Handy, Viola Prettejohn, Jamie Bogyo, David Cale, Tim Blake Nelson ve Christopher Abbott'ın da rol aldığı "The Testament of Ann Lee"nin senaryosu Fastvold ve Brady Corbet tarafından yazıldı.