Koruyucu
İşinde başarılı biri olan Ben Randall bir fırtına esnasında meydana gelen büyük bir kazadan tek başına kurtulur. Bu olaydan sonra genç yüzücülerin yetiştirilmekte olduğu bir okulda eğitmen olarak görevlendirilir.
Daha önce içlerine hiç girmemiş olduğunuz elit sahil güvenlik yüzücülerinin aksiyon ve drama yüklü bu güçlü eseri olan Koruyucu'da başrolleri, Kevin Costner ve Ashton Kutcher paylaşıyor. İşinde son derece başarılı biri olan Ben Randall’ın (Costner) mesleği kurtarma yüzücülüğüdür. Bir fırtına esnasında meydana gelen büyük bir kazada tek başına kurtulur. Bu olaydan sonra kendisi, hiç istemese de henüz tecrübe sahibi olmayan genç yüzücülerin yetiştirilmekte olduğu bir okulda eğitmen olarak görevlendirilir. Orada, derdi insanları kurtarmak daha çok, Ben'in rekorlarını kırmak olan, genç şampiyon Jake Fischer (Kutcher) ile tanışır. Ben ise Jake'nin en iyisi olabilecek hamura sahip olduğunu fark eder. Bering Denizi'nin ölümcül sularında kurtarılan hayatlar ve ilgi çekici sahneleri ile Koruyucu, denizlerin ünlü olmayan koruyucuları ve gerçek kahramanlarının kalplerine doğrudan yüzerek girmenize neden olacak muhteşem bir film.