The Bob's Burgers Movie
Ana su borusu Bob's Burgers'in önünde devasa obruk yaratıp girişi engeller. Belcher'ların başarılı yaz planlarını mahveder. Bob ve Linda işi yürütmeye çalışır. Çocuklar aile restorantınını kurtarabilecek gizemi çözmeye çalışır. Tehlikeler artarken zavallılar, umut bulmak ve tezgahın arkasına geçmek için savaşabilmek için birbirlerine yardım eder.