Alien: Earth
Bilim kurgu ve korku türündeki Alien: Earth dizisinde, gizemli bir uzay aracı Dünya'ya çakılır. Genç bir kadın ve rastgele bir araya gelmiş bir grup asker, gezegenin en büyük tehdidiyle karşı karşıya kalmalarına neden olacak kritik bir keşfe imza atar. Kaza enkazında hayatta kalanları arayan kurtarma ekibi, hayal edebileceklerinden çok daha korkunç yırtıcı yaşam formlarıyla karşılaşır. Yeni tehdidin ortaya çıkmasıyla ekip, hem hayatta kalmak hem de bu keşifle ne yapacaklarına karar vermek zorunda kalır; verecekleri karar, Dünya'nın kaderini sonsuza dek değiştirebilir.