Çizgi Arabalar: Mater Ayda
Mater, Ay'a giden ilk çekicidir. Görevi: Impala XIII'i çekerek kurtarmak ve onu Dünya'ya geri getirmektir.
Mater, Ay'a giden ilk çekicidir. Görevi: Impala XIII'i çekerek kurtarmak ve onu Dünya'ya geri getirmektir. Şimşek McQueen, Mater'a katılır ve bir kahraman gibi karşılanırlar.