Prince William: We Can End Homelessness
Prens William'a özel erişim sağlayan bu dizi, Prens'in evsizlik krizinin boyutlarıyla yüzleşirken ve özel Homewards ekibini kurarken, iş başındaki sahne arkası görüntülerini yakalıyor. Bir dizi dokunaklı karşılaşmada evsizliği deneyimlemiş ya da evsizliğin eşiğinde olan insanlarla bir araya gelen Prens, çözümler arıyor ve kendi arazisinde konut desteği çin planlar hazırlıyor.
"""We Can End Homelessness"", Prens William'ın Birleşik Krallık çapında altı bölgede yürüttüğü, evsizliği bitirmenin mümkün olduğunu göstermeyi amaçladığı, beş yıllık tutkulu programı Homewards'ın ilk yılının izini sürüyor. Bu dizi, Prens William'ın yeni girişiminin arka planına geçiyor ve krizle mücadelede işe koyuluşuna eşsiz bir erişim sağlıyor. Rehberliğinden yararlandığı, evsizliği yaşamış insanlarla bir dizi duygusal tanışmayı izliyoruz ve yaptığı samimi röportajlarda Prens, örnek olarak gördüğü annesi Galler Prensesi Diana'dan aldığı ilhamı paylaşıyor. Birleşik Krallık çapında meseleyi soruşturması için kendini adamış Homewards ekibini oluşturduktan sonra Prens'i, kendi arazisinde konut desteği planları yaparken izliyoruz.