Flamin' Hot
Flamin' Hot, Meksikalı köklerini ve yetiştirilme tarzını kullanarak ikonik Flamin' Hot Cheetos atıştırmalığını bulan ve gıda endüstrisinde çığır açıp bunu küresel bir popüler kültür fenomeni haline getiren Frito Lay'in temizlik görevlisi Richard Montañez'in ilham verici hikayesidir.