Gru, sevimli kızları ve Minyonlar gişe rekorları kıran komedi filmiyle geri dönüş yapıyor ve bu süper baba Anti-Villain League’deki gizli ajan rolü ve babalık görevini dengelemek zorunda kalıyor.