Müfettiş Gadget 2
Riverton'da tam da işler yoluna girmeye başlamışken, her şey altüst olur. Müfettiş Gadget gözetim altına alınır. Claw, yeni bir "Yüzyılın Suçu"nu tasarlamaya başlar ve Belediye Başkanı, yeni ve gelişmiş bir kadın gadget'ı tanıtır. Kahramanımız için işler daha kötüye gidebilir mi?
Riverton'da tam da işler yoluna girmeye başlamışken, her şey altüst olur. Müfettiş Gadget gözetim altına alınır. Claw, tutulduğu hapishaneden kaçmayı başarır ve yeni bir “Yüzyılın Suçu”nu tasarlar. Belediye Başkanı, yeni ve gelişmiş, tamamen robot, tamamen son teknoloji ürünü, tamamen kadın olan G2’yi tanıtır. Kahramanımız için daha kötüsü olabilir mi? Müfettiş Gadget ve G2, arkadaşlarından - yeğen Penny, köpeği Brain ve çılgınca dekore edilmiş Gadgetmobile'den - biraz yardım alarak dünyayı kurtarmaya giderken; aksilikler, yanlışlıklar, gözetlemeler ve hesaplaşmalar başlar.