Oyuncak Hikayesi: Hayali Ülke
Bonnie'nin oyun buluşmalarından birinde, şimdiye kadarki en havalı aksiyon figürlerinin tehlikeli bir şekilde kurgusal olduğu ortaya çıkınca, Oyuncak Hikayesi ekibi kendilerini alışılmadık bir durumda bulur.