Yönetmen Tim Burton'dan Hollywood tarihinin en tuhaf film yapımcısı Ed Wood'un komik, gerçek hayat hikayesi geliyor! Eğlence sektörünün uyumsuzluklarından oluşan tuhaf bir derlemeyle Ed, kötü film yapım sanatını tüm zamanların en düşük seviyesine taşıyor! Unutulmaz oyuncu kadrosunda Bill Murray, Sarah Jessica Parker, Patricia Arquette ve Bela Lugosi rolünde (En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu) dalında Akademi Ödülü kazanan performansıyla Martin Landau yer alıyor. Tüm eleştirmenlerden tam not alan bu kahkaha dolu komedinin herkesi eğlendireceğinden emin olabilirsiniz!