Family Guy
New England'da yaşayan, baba Peter ve anne Lois'in önderliğindeki tuhaf Griffin ailesinin maceraları.
Griffin ailesinin maceralarını konu alan bu animasyon dizisinde sevimli olduğu kadar cahil baba Peter ve ev hanımı eşi Lois ile tanışın. Quahog'da yaşayan çiftin üç çocuğu var. En büyükleri Meg, okulda dışlanan bir genç kız. Ergenlik çağındaki Chris ise hem sakar hem de kızlar konusunda hiçbir fikri yok. Ailenin en küçüğü Stewie, annesini öldürüp dünyayı yok etme peşindeki dahi bir bebek. Konuşan köpekleri Brian ise martini içip kendi dertleriyle boğuşurken Stewie'yi de dizginlemeye çalışıyor.