Solar Opposites
Solar Opposites, Shlorp gezegeninden dünyaya düşen ve Orta Amerika'ya sığınması gereken uzaylı bir aile olan Korvo, Terry ve onların çocuk kopyaları Yumyulack ve Jesse'yi konu alıyor. Aile, bu durumun onlar için korkunç mu yoksa harika mı olduğu konusunda anlaşamaz.
Solar Opposites bir bilim kurgu emlak satışı yapar ve yanlışlıkla Korvo'yu satar.
Ailesini olmadık bir durumdan kurtarmak için Terry'nin olgunluğunu artırması gerekir.