Malcolm in the Middle
Kaykay yapmak ve en iyi arkadaşı Stevie ile takılmaktan hoşlanan 9 yaşındaki Malcolm, "yetenekliler" sınıfına girmeye zorlanınca hayatı alt üst olur ve etrafı toplumdan dışlanan bir grup yetenekliyle çevrelenir.
Kaykay yapmak ve en iyi arkadaşı Stevie ile takılmaktan hoşlanan 9 yaşındaki Malcolm, "yetenekliler" sınıfına girmeye zorlanınca hayatı alt üst olur ve etrafı toplumdan dışlanan bir grup yetenekliyle çevrelenir. Malcolm'ın en sevdiği ve en büyük kardeşi askeri okula gönderildiğinden, Malcolm ayrıca erkek kardeşleri Reese ve Dewey ile de baş etmek zorundadır. Oğlanların ebeveynleri Lois ve Hal, hepsini bir arada tutmak için mücadele eder.