Komedi, Fantastik
Yüz yaşındaki Buxley Hall akademisi kendini finansal bir sorun içinde bulduğunda, orada yaşayan dost canlısı hayaletler, okulun yeniden kurulmasına yardımcı olmak için büyük miktarda paranın varisi olan 13 yaşındaki öğrenci Jeremy ile ittifak kurar... Evlerini kurtarmanın tek yolu budur.
100 yaşındaki Buxley Hall'un hayalet sakinleri, maddi açıdan zor durumda kalan okul, sadece erkeklere özel bir akademiyken kız çocuklarını da almak zorunda kaldığınca doğaüstü bir kargaşa çıkarır. Tek umutları, 13 yaşındaki Jeremy adında bir servetin varisi olan, utangaç bir öğrenci. Hayaletler, Jeremy'nin teyzesinin okulu satın alıp yıkabilmek için mirasını ele geçirmeye çalıştığını anlayınca onun yardımına koşarlar.