16 yaşındaki Ellie ve annesi Katherine, hayatlarının değiştirmesini dilerler. Ancak sihirli bir şekilde beden değiştirdiklerinde, çok geç olmadan geri dönmenin bir yolunu bulmaları gerekir!
Ellie, bağımsızlığını ilan etmeye çalışan 16 yaşında bir kızdır. Katherine, inatçı genç kızını anlamakta zorlanan bir annedir. Katherine, Ellie'nin tüm gece süren bir iz arama yarışması olan "The Hunt"a katılmasına izin vermediğinde işler değişmeye başlar. Birbirlerine karşı davranışlarının değiştirmesini dilerler, ancak bir kum saatinin gücüyle sihirli bir şekilde beden değiştirirler. Gerçek benliklerine geri dönmek için sihirli kum saatini ararken, günü birbirlerinin bedeninde geçirmek zorundalar.