Conan The Barbarian
Arnold Schwarzenegger, ebeveynlerinin katledilmesinin intikamını almak için tehlikeli ve gerçek bir arayışa giren efsanevi savaşçı ve kahraman Barbar Conan'ı canlandırıyor.
Robert E. Howard'ın Weird Tales dergisindeki kurgu çizgi kahramanından ilham alan BARBAR CONAN’ın başrolünde, Conan’ı canlandıran Arnold Schwarzenegger yer alıyor. Howard'ın fantastik ve sihirli macera hikâyeleri ile yazar/yönetmen John Milius ve Oliver Stone'un zengin hayal gücünü harmanlayan BARBAR CONAN, genç Conan'ın ebeveynlerinin şeytani diktatör Thulsa Doom'un (James Earl Jones) yaptığı baskında öldürülmesiyle başlıyor. Yaşı büyüdükçe kuvveti de artan genç Conan, köle tüccarlarına satılır ve galip gelenin şerefle ayrıldığı ve kaybedenin bunu hayatıyla ödediği vahşi arena oyunları için ustaları tarafından eğitilip forma sokulur. Conan kısa sürede o kadar güçlenir ki, onu daha uzun süre kontrol edemeyeceklerini anlayan ustaları onu vahşi doğaya bırakırlar. Orada, yanlışlıkla Thulsa Doom'dan bir değerli taş çalana kadar bir hırsız ve maceracı olarak yaşar. Ebeveynlerinin intikamını almaya yemin eden Conan, Doom'a ve onun yılanlara tapan tarikatına karşı savaş açar. Arkadaşı Subotai (Gerry Lopez) ve hayatının aşkı olan kadın savaşçı Valeria (Sandahl Bergman) ile birlik olan BARBARI CONAN, ne pahasına olursa olsun intikamını alacaktır.