Yeni Nesil
Disney’in tanınan en kötüleri ve onların çocukları yasaklı adada hapsedilmiştir. Ancak Kral Beast ve Kraliçe Belle’nin iyiliksever oğlu tahta oturduğunda, sorunlu nesle bir telafi şansı sunar. Krallığın kaderi ellerindeyken, kötülerin yeniden güç kazanmasına mı yardım edecekler, yoksa içlerindeki iyiliği benimseyerek krallığı mı kurtaracaklar?