Presto
Asalet. Zarafet. Gizem. Yirminci yüzyıl başlarına ait büyük sihirbaz Presto'ya daha azı yakışmaz. Fakat Presto tavşanını beslemeyi üst üste unutunca, eh, o zaman ne olacağı belli olmaz!
Asalet. Zarafet. Gizem. Yirminci yüzyıl başlarına ait büyük sihirbaz Presto'ya daha azı yakışmaz. Fakat Presto tavşanını beslemeyi üst üste unutunca, eh, o zaman ne olacağı belli olmaz! Pixar'ın bu komik kısa filmi, muhteşem Presto'nun artan şamatası, tavşanı Alec ve ünlü bir sihirbazın egosu ihmal edilen yaverini zekice bir intikama azmettirince neler olacağı etrafında dönüyor.