Labirent efsanesinin bu heyecan verici bölümünde, Thomas ve Gladers ekibi, hayal dahi edilemeyecek tehlikelerle dolu çorak bir arazi olan Alev'den sağ çıkmak için birlikte çalışmalıdır!
Destansı Labirent efsanesinin bu heyecan verici bölümünde, Thomas (Dylan O'Brien) ve Gladers ekibi, şimdiye kadarki en büyük imtihanlarıyla karşı karşıya: WCKD olarak bilinen güçlü organizasyon hakkında ipuçları aramak. Yolculukları onları, hayal dahi edilemeyecek tehlikelerle dolu çorak bir arazi olan Alev'e götürür. Gladers hayatta kalmak için topyekûn bir savaşta birlikte savaşırken, gizem her köşe başında daha da derinleşir!