A Complete Unknown
1961'in New York'unda, Bob Dylan adında on dokuz yaşında tanınmayan bir genç, gitarı ve devrim yaratan yeteneğiyle ortaya çıkar. Çığ gibi büyüyen yükselişinde Greenwich Village'ın müzik ikonlarıyla samimi ilişkiler kurarken dünya çapında yankı uyandıran çığır açıcı ve tartışmalı bir performans ortaya koyar.
1961, New York. Coşkulu bir müzik ortamı ve çalkantılı bir kültürel kargaşa atmosferinde, Minnesota'dan Bob Dylan (Timothée Chalamet) adında on dokuz yaşında tanınmayan bir genç, gitarı ve devrim yaratan yeteneğiyle Greenwich Village'a gelir. Kendisinin kaderinde Amerikan müziğinin gidişatını değiştirmek vardır. Şöhret basamaklarını çıkarken pek çok yakın ilişki kuran Dylan, folk müzik hareketinden huzursuz olur ve bir kalıba sokulmayı reddederek tüm dünyada kültürel yankı uyandıran tartışmalı bir seçim yapar. Edward Norton, Elle Fanning ve Monica Barbaro'nun da rol aldığı, çağdaş müzik tarihinin önemli bir dönemine ışık tutan filmin senaristliğini Mangold ve Jay Cocks yaparken yönetmenliğini de James Mangold üstleniyor.