Ergenlik Çağı, Müzik
Rhea, Güney Asya kültürünü ve kendi dünyasını kattığı DJ şarkıları yapmak istediğini fark eder. Rhea'nın hayatı birkaç arkadaşı, okul sonrası kodlama kulübü, ailesinin Hint restoranı ve sıkı sıkıya bağlı, birçok kuşağı barındıran ailesi etrafında dönmektedir. DJ Max'ı dinlediğinde her şey değişir ve uzun zaman önce kaybettiği müzik tutkusu yeniden alevlenir. Rhea, parça yapmaya ve müzik üretmeye doğal bir yatkınlığı olduğunu keşfeder, ancak içindeki gerçek yeteneği bulabilmek için biraz cesarete ihtiyacı vardır.