Zombiler: Addison'ın Gizemli Canavarı
Addison, Cadılar Bayramı Güz Balosu’na ev sahipliği yapar ve ekstra ürkütücü bir eğlence yaşatmak için elinden gelenin en iyisini yapar!
Addison, Cadılar Bayramı Güz Balosu’na ev sahipliği yapar ve ekstra ürkütücü bir eğlence yaşatmak için elinden gelenin en iyisini yapar! Gizemli bir güç, Karides kostümünü Kurt İni’nden bazı taşlarla süsledikten sonra, kostüm Frankenstein’ın canavarı gibi canlanır. Canavar Karides herkesi korkutmaya ve yoluna çıkan her şeyi parçalamaya başlar! Zed ve Willa’nın, baloyu ve Seabrook’u kurtarmak için Addison ile birlikte çalışması gerekir!