İyilik Mutfağı
İyilik Mutfağı, şef José Andrés ve kâr amacı gütmeyen World Central Kitchen'ın 12 yıllık bir dönemdeki inanılmaz misyonunu ve gelişimini ön plana çıkarıyor.