Washington Black
Sanatçı ve bilim insanı George “Wash” Black’in, tuhaf bir uçan makinenin yardımıyla dünyayı dolaştığı destansı bir macera hikâyesini anlatır. Wash, Amerika’dan başlayıp buz gibi Arktik denizlerini, Avrupa’nın gotik kulelerini ve Kuzey Afrika çöllerini aşarken, peşine düşen ölümcül bir kelle avcısından da bir adım önde olmaya çalışır.
Genç Wash ve Titch, uçan araçlarıyla bir plantasyondan kaçar ancak bir korsan gemisine çakılırlar.
Genç Wash, Titch ve Theo, Titch’in babasıyla ilgili gerçeklerle yüzleşmek üzere Virginia’ya gider.