Inside Out Classic: Washington Capitals vs. New York Rangers
"Ters Yüz" NHL ile buluşuyor! Riley'nin zihnindeki Hokey Adası'ndan ilk "Ters Yüz Klasiği" canlı yayında. Neşe, Üzüntü, Kaygı ve Riley'nin diğer Duyguları, Washington Capitals ve New York takımlarıyla güçlerini birleştiriyor. "Ters Yüz"ün Zihin Dünyası'nda geçen bu gerçek zamanlı animasyon maçında duygusal bir kapışmaya hazır olun.