Keeping Up with the Kardashians
"Keeping Up with the Kardashians"; Hollywood'un en gözde ailelerinden birinin şöhret, servet ve aile saadeti arayışını konu alan çığır açmış bir reality şov harikası.
“Keeping Up with the Kardashians"; Hollywood’un en ünlü ailelerinden birinin şöhret, servet ve aile saadeti arayışını konu alan çığır açmış bir reality şov harikası. Evlilikler, ayrılıklar, bebekler ve medya imparatorluklarının kurulması; kameralardan hiçbir şey saklamayan aile sayesinde tüm çıplaklığıyla ekranlara yansıyor. Kim, Khloé, Kourtney, Kris ve daha fazlasıyla, işte karşınızda çılgın bir karakter kadrosu!
Kim, sosyal hayatına geri dönmeye çalışırken Kanye’yle ilgili bazı üzücü haberlerle sarsılır.
Kim’in Scott'ı yakalamasının ardından aile, Kourtney’nin onu Kosta Rika’ya çağırmasına şaşırır.
Kim ve Kourtney, Khloé'yi duygusal bir kız kardeş gezisi için Palm Springs'e götürüyor.