Marvel Super Hero Adventures: Frost Fight!
Alçak Loki ve buz devi Ymir, Noel Baba’nın güçlerini çalma arayışındadır. Yenilmezler, Noel sonsuza kadar mahvolmadan önce neşeli Bay Claus’u bulup koruyabilecek mi?
Loki ve buz devi Ymir dünyayı fethetmek için plan yapınca tatil sezonu daha da soğuyor. Marvel kahramanları Iron Man, Captain America, Hulk, Thor ve diğerleri, kötü adamların Noel Baba’nın gücünü çalmasını engellemeli...eğer biri gizemli Bay Claus’u gerçekten bulabilirse. Neyse ki Rocket Racoon ve Groot da Noel Baba’nın peşinde. Kahramanlar, kötüler, elfler ve kozmik ödül avcıları, tatilin ve dünyanın kaderini dengede tutan destansı bir arayışta çarpışır.