Disney'den Pamuk Prenses
Walt Disney'in çığır açan animasyon klasiğinin bu canlı aksiyon müzikal uyarlamasını deneyimleyin. Pamuk Prenses'in, Kötü Kraliçe'den kaçmak için sihirli ormana yaptığı yolculuğu ve krallığı eski haline döndürmek için çıktığı bu görevde ona eşlik eden Utangaç, Uykucu, Hapşırık, Neşeli, Şaşkın, Huysuz ve Bilgin'le tanışmasını izleyin.
Disney'den "Pamuk Prenses", Walt Disney'in çığır açan uzun metrajlı animasyon klasiğinin canlı aksiyon müzikal uyarlamasıdır. Pamuk Prenses'in, üvey annesi Kötü Kraliçe'den kaçmak için sihirli ormana doğru yolculuğa çıkmasını ve krallığı eski haline döndürüp dünyaya iyilik getirmek için çıktığı bu görevde ona eşlik eden Utangaç, Uykucu, Hapşırık, Neşeli, Şaşkın, Huysuz ve Bilgin'le tanışmasını anlatan bu eskimeyen macerayı deneyimleyin.