SYNDUALITY Noir
Yıl 2242, Avare olmak isteyen Kanata, hafızasını kaybetmiş, bozuk bir Magus olan Noir ile tanışır. Ama Noir, Bitiriciler'e karşı savaşırken çok başarılı olduğu için Kanata onunla bir ikili oluşturur ve Avare olmanın tam olarak ne olduğunu keşfeder.