D23 Horizons: Disney Experiences Showcase
Neil Patrick Harris’in sunduğu “D23: Muhteşem Disney Hayran Etkinliği”nde dünya çapındaki Disney Deneyimlerinin geleceğini şekillendiren hikayelere doğru bir yolculuğa çıkın. 2024’te duyurulan iddialı projelerin devamı niteliğindeki sunum, bu deneyimleri hayata geçiren Imagineer’lar, hikaye anlatıcıları, sanatçılar ve yenilikçilerin anlatımıyla hayranları gelecek yeniliklerin ardındaki yaratıcı vizyonun derinliklerine taşıyor. “Carousel of Progress”ten ilham alan Harris’in rehberliğinde ilgi çekici sohbetler, kamera arkası görüntüleri, özel performanslar, heyecan verici duyurular ve sürprizler sizi bekliyor.