Dancing with the Stars: The Next Pro
Sunuculuğunu vahşi doğa koruma uzmanı ve "Dancing with the Stars" 34. Sezon Len Goodman Mirrorball Şampiyonu Robert Irwin'in üstlendiği "Dancing with the Stars: The Next Pro"da, gelecek vadeden 12 olağanüstü dansçı aynı çatı altında yaşamaya başlıyor. Zorlu bir eleme maratonuna giren dansçıların tek bir hedefi var: "Dancing with the Stars"ın 35. sezonunda profesyonel dansçı olarak o gıpta edilen yeri kapmak.