Never Change!
2008 yılında North Meadows Lisesi'nin mezun verecek sınıfının son yılı, felaket bir kasırga yüzünden yarım kalmıştı. Şimdi, 30'lu yaşlarının ortasında, evlerine dönüp lise eğitimlerini bitirmek zorundalar. Eski aşklar, ikinci şanslar… Tam bir kâbus… Çok sert bir komedi.