This Boy's Life
Bu yürek burkan büyüme hikâyesi, bir çocuğun, duygusal olarak zedelenmiş annesini ve yeni üvey babasıyla arasındaki istismarcı ilişkiyi konu alıyor.
Toby Wolff ve boşanmış annesi Caroline için 1950'lerde hayat pek de güllük gülistanlık değildir. Ülkenin bir ucundan öbür ucuna seyahat eden bu iki özgür ruh, hayatın orada daha iyi olacağını düşünerek Kuzeybatı Pasifik'e yerleşirler. En azından onlar öyle olmasını umuyordur. Caroline kibar bir araba tamircisi ile tanışınca işler yoluna giriyor gibi görünür. Ancak evlendiklerinden kısa bir süre sonra, Toby ve Caroline, adamın mantık dışı ve istismarcı davranışlar sergileyen bir alkolik olduğunu anlarlar. Açmaza giren Toby ve Caroline, umutlarını kaybetmemek için mücadele ederler. Film, Tobias Wolff'un gerçek hikâyesinden uyarlanmıştır.