Yukarı Bak
Evine binlerce balon bağlayıp Güney Amerika’nın vahşi doğasına doğru yolculuğa çıkan 78 yaşındaki emekli baloncu Carl Fredricksen en büyük kâbusunu da yanında götürmekte olduğunu fark eder: Fazlasıyla iyimser, doğa kâşifi 8 yaşındaki Russel.