Disney Rewind Concert - Live From D23
80'ler ve 90'ların en iyi Disney ve Pixar şarkılarıyla VHS kasetlerin büyüsünü yeniden yaşayın! Broadway ve animasyon yıldızları, bir nesle damgasını vuran Disney müzikleriyle geçmişe bir yolculuk yapıyor. Nefes kesen performanslar, rock konseri tadında ışıklar ve devasa animasyonlar sizi bekliyor. Goofy Filmi, Herkül, Oyuncak Hikâyesi, Küçük Deniz Kızı, Newsies, Alaaddin, Tarzan, Aslan Kral, Mulan, Pocahontas ve The Disney Afternoon gibi yapımların "Zero to Hero"dan "I 2 I"a uzanan unutulmaz şarkılarına eşlik edin! Jared Dixon, Alyssa Fox, Arielle Jacobs, Josh Strickland, Raena White, Jim Cummings, Andrew Barth Feldman, Bret Iwan, Kevin Lima, Kaitlyn Robrock ile Disney Efsaneleri Jodi Benson, Susan Egan ve Bill Farmer'ın sahne aldığı bu efsanevi etkinliğin canlı kaydını sakın kaçırmayın.