Beyaz Diş
Babasının son arzusunu yerine getirmek isteyen genç adam Jack, tehlikelerle dolu Yukon Vadisi’nde altın bulmaya çalışırken, onu babasının iddiasına doğru yönlendiren eski bir altın madencisi ile tanışır. Jack, yol üzerinde, hayatını sonsuza dek değiştirecek benzer bir ruh keşfeder. Beyaz Diş adında muhteşem bir kurt köpeği. Jack, bu muhteşem açık hava macerasında vahşi doğayı ve kurdu evcilleştirerek korkularını yenmek zorundadır.
Jack London’ın cesaret ve yaşam mücadelesi üzerine olan ölümsüz eseri, Alaska sınırının nefes kesici güzelliğinde, muhteşem bir şekilde hayat buluyor. Genç adam Jack (Ethan Hawke), tehlikeli Yukon Vadisi’nde altın bulmaya çalışarak babasının son arzusunu yerine getirmeye çabalar. İnanılmaz yolculuğu, genç Jack'in, onu babasının iddiasına yönlendirecek eski bir altın madencisi (Klaus Maria Brandauer) ile tanışmasıyla başlar. Yol üzerinde Jack, hayatını sonsuza dek değiştirecek benzer bir ruh keşfeder. Beyaz Diş adında muhteşem bir kurt köpeği. Bu muhteşem açık hava macerasında, bir kurdun evcilleştirmesinden vahşi doğanın evcilleştirilmesine kadar, korkularını yenecek cesareti bulmalı ve erkeğe dönüşmelidir.