Binbaşı Dutch Schaefer'ın (Arnold Schwarzenegger) liderlik ettiği bir grup komando, Orta Amerika ormanlarında bir operasyon sırasında, vahşi, uzaylı bir savaşçıdan kaçmak zorunda kalacaktır.
Binbaşı Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger), Latin Amerika ormanlarında gerilla tarafından kaçırılmış yandaşları arayan deneyimli bir askeri kurtarma ekibinin başındadır. Operasyon başta başarılı gidiyormuş gibi görünse de birden bire korkunç ve anlaşılmaz bir şeyler olmaya başlar: Askerler, acımasız, görünmez ve hiçbir şeyin durduramadığı uzaylı bir düşman tarafından teker teker öldürülmektedir.