Alien: Covenant
Ridley Scott, kendi kurduğu evrene ALIEN: COVENANT filmiyle geri döner. Covenant gemisinin mürettebatı, tahmin bile edemeyecekleri bir tehlike keşfeder ve korkunç bir kaçış başlar.