Alvin ve Sincaplar: Yol Macerası
Bir dizi yanlış anlama sonucu Alvin, Simon ve Theodore, Dave'in Miami'deki yeni kız arkadaşına evlenme teklif edeceğine ve onları terk edeceğine inanmaya başlarlar. Ona ulaşmak ve evlenme teklifini durdurmak için üç günleri vardır; böylece kendilerini sadece Dave'i kaybetmekten değil, muhtemelen korkunç bir üvey kardeş edinmekten de kurtaracaklardır.