Rio
Uçamayan ender bir papağan olan Blu, neslini kurtarmak için Minnesota'daki evini terk edip Rio'ya gider. Orada aşırı derecede bağımsız olan Jewel'la tanışıp hayatının yolculuğuna çıkar.