Aman Tanrım!
Tanrı'dan çok sık şikayetçi olan televizyon muhabiri Bruce Nolan'a ona dünyayı yönetmenin ne kadar zor olduğunu öğretecek ilahi güçler verilir.
Bruce Nolan (Carrey) tüm evrenin ona karşı olduğuna inanan bir televizyon muhabiridir. Yukardaki Büyük Adam (Freeman) bütün güçlerini ona bahşedip dünyayı daha iyi yönetmesi için meydan okuduğunda Bruce hayatını değiştirecek bir serüvene adım atar.